- Vadības komanda: vadītāja Ilga Karpova, iestādes veselības speciāliste Jeļena Sobakina, saimniecības vadītāja Dana Bernāne.
Mērķa grupa – bērni vecumā no 1,5 līdz 7 gadiem. - Informācijai:
- Nodibināta 1973. gadā 15. februārī.
- Pirmsskolas izglītības iestādē darbojas 6 grupas.
- Tiek īstenota LR IZM licencēta pirmsskolas izglītības programma (izglītības programmas kods 0101 11 11), apmācības latviešu valodā.
- Izglītības iestādes moto: Dzīvespriecīgs un zinātkārs bērns radošajā vidē.
- Izglītības iestādes misija – Inovatīva un radoša vide, kur katrs jūtas droši un piederīgi kopējo mērķu sasniegšanā ar moto: “Vairosim bērnu sajūsmu
un dosimies zināšanu pasaulē!” - Izglītības iestādes vīzija – Pirmsskolas iestāde “Namiņš” ir mūsdienīga un inovatīva iestāde, kuras prioritāte ir cilvēkresurss un iekšējās vides sakārtotība. Mēs esam komanda, kura tiecas radīt drošus un bērnu vajadzībām piemērotus apstākļus, stiprināt piederības un kopienas sajūtu un veicināt sociālo saskaņu un solidaritāti.
- Vīzija par izglītojamo – zinātkārs un radošs bērns, kas dzīvo veselīgi un aktīvi, spēj regulēt savu labsajūtu, gūst pieredzi savstarpējā mijiedarbībā ar pasauli.
- Vērtības – cilvēkcentrētā veidā – māka izmantot un nodot zināšanas, cieņpilna komunikācija, atbildība un kultūra.
- Audzināšanas mērķis – nodrošināt bērnu izpratni par vērtībām, pašapziņu un kultūras identitāti caur ikdienas mācīšanās un mijiedarbības procesiem.
- Audzināšanas uzdevumi:
- veicināt mērķtiecīgu valodas prasmju un kultūrizglītības apguvi;
- nodrošināt pašaprūpes un veselības pratības attīstību, iekļaujot aktivitātes, kas veicina neatkarību un veselīgus ieradumus;
- sekmēt sadarbību ar ģimenēm un vietējām kopienām, nodrošinot vērtību sistēmu, kuras ietvaros notiek bērna socializācija.
Iestādes stratēģiskais mērķis un uzdevumi
Mērķis: Bērniem pieejamas kvalitatīvas izglītības un audzināšanas nodrošināšana pamatizglītības ieguvei, kas balstīta uz droša un veselīga dzīves veida īstenošanu.
Uzdevumi:
- nodrošināt atbalstu ikviena izglītojamā izaugsmei, veidojot pašapziņu, pasaules likumsakarību izziņu, sociālo un emocionālo prasmju attīstību, atbildību un pilsonisko līdzdalību;
- sekmēt vienotu mērķu sasniegšanu sadarbojoties ar visām iesaistītām mērķgrupām;
- atbalstīt profesionālo kompetenci, labbutību un efektīvu resursu pārvaldību.
- Iestādes noteiktās attīstības prioritātes 2024. – 2027.:
- kvalitatīvs mācību process, kas balstīts uz kompetenču pieeju, ņemot vērā izglītojamo sasniegumus atbilstoši spējām un vajadzībām drošā un motivējošā vidē;
- izglītības iestāde kā organizācijas kultūra, kas veicina darbības motivāciju, sociālo un emocionālo labsajūtu.
- iestādes sadarbība ar ģimenēm un vietējo kopienu, nodrošinot daudzveidīgas iespējas iesaistīties bērnu mācīšanās un attīstības procesā.
- Iestādes noteiktās attīstības prioritātes 2024. – 2027.:
Iestādē strādā 12 pirmsskolas skolotājas, mūzikas, sporta skolotājas.
Iestādē ir peldbaseins, kas nodrošina labvēlīgus apstākļus izglītojamo norūdīšanai un veselības nostiprināšanai (pašlaik peldbaseins nedarbojas).
Tradīcijas un svētki
Valsts, gadskārtu un latviešu tautas svētku svinēšana, iestādes dzimšanas dienas svinības kopā ar vecākiem, bērnu dzimšanas dienu atzīmēšana, teātra nedēļu rīkošana, sporta dienas, vecvecāku pēcpusdienas, izlaidums, radošo darbu izstādes, ekskursijas.
Interešu izglītība bērniem: “Esi drošs runāt latviski”
Interešu izglītība bērniem: maksas “Deju pulciņš”, “Angļu valodas pulciņš”
Iestāde ir ieguvusi statusu “Veselību veicinoša izglītības iestāde”.
Iestāde piedalās Eiropas Savienības programmas ”Erasmus+” mobilitātes aktivitātes ,,Eiropas brīvprātīgais darbs” projektā 31.05.2021. Lēmums NR.2-20/16 par kvalitātes zīmes piešķiršanu.
Iestādei ir mājas lapa www.naminsrezekne.lv
Ieviesta elektroniskā skolvadības sistēma e-klase.